środa, 22 lipca 2015

Apokalipsa Zombie? o___O

Tak... Nadchodzi taki moment w życiu każdego autora, kiedy ma pomysł, lepszy lub gorszy ale ma....
Ostatnio zdarzyło mi się oglądnąć kilka odcinków The Walking Dead i dostałam olśnienia.
Przyznam jeszcze, że nie spotkałam yaoica na tle chodzących jelit i trupów, o szkszach podczas apokalipsy nie wspominając...xD 
Pomyślałam zatem, żeby zrobić troszkę radości wszystkim małym kochanym sadystą :3
Opowiadanie zajmie kilka dłuższych rozdziałów, na które ustalę konkretny dzień tygodnia i obejmie tak....hmmmm 4 pairingi z czego jeden główny. 
Mam nadzieję, że jest ktoś zainteresowany takowym pomysłem, jeśli tak, to szykuję pierwszy rozdział ^^ 
Dla rozjaśnienia sprawy, przedstawiam krótki opis :3 <Katzuko> 

Życie młodego koszykarza z niezwykłym talentem; Akashiego Sejiuro, usłane jest zarówno sukcesami jak i porażkami. Posiadanie przyjaciół, znaczącego statusu, umiejętności i majątku jest tym, o czym mógłby marzyć każdy. Jedyną wadą może zdawać się jego ojciec, a raczej to, co jest z nim powiązane. Gang, któremu sławny biznesmen dłużny jest ponad kilka tysięcy, porywa jego syna. Pod wpływem wysokiego uszczerbku na zdrowiu, Akashi trafia do szpitala zapadając w śpiączkę farmakologiczną. Przebudzenie następuje kilka lat później, jednak czy świat który spotka będzie dla niego miłosierny? Czy pozna chłopaka, który być może ocalił mu życie już nie jeden raz? 





3 komentarze: