wtorek, 4 sierpnia 2015

WYWIAD Pytania do Liebster Award.

Tak się zastanawiałam, kiedy i do mnie dojdzie, więc z tego oto skromnego powodu przygotowałam się nawet psychicznie xD
No dobra, nie przedłużam bo to bez sensu, lecim z tym...


Pytanka od zawodowego cygana:


1. Ulubiony bohater z anime?

ODP: NO KURDE DOPIERO PIERWSZE PYTANIE A JA JUŻ MAM PROBLEM XD
I weź wybierz coś z ok 50 tytułów ;_; Żyje w bezprawiu, kocham męskie romanse, wszystko mi wolno...podam 3 w kolejności od najlepszego...
1. Midorima (KNB)
2. Guren (Owari no Seraph)
3. Diarmuid (Fate/zero)  
Jako że kocham ich równo, jednak musiałam ponumerować, to oczywistym jest że mąż leci na pierwsze miejsce xD

2. Najbardziej lubiany oraz znienawidzony pairing yaoi?

ODP: No to mamy jaja jak berety... Uwaga uwaga, ceremonia rozdania nagród tu du du duum... 
Oskara za najlepszy pairing otrzymuje.... *chwila napięcia*..... AOKISE! XD No kto by się tego spodziewał drodzy państwo! xD *OKLASKI* Tworze nowy kierunek filozoficzny.... AOKISYCYZM NA WIEKI... 
....
Nie lubię Aokaga ;-; Nie wypowiem się więcej...

3. Ulubiony kolor?

ODP: Polecę po konkretach... Brąz (A tak naprawdę to przezroczysty ( ͡° ͜ʖ ͡°))

4. Od jak dawna piszesz opowiadania?
ODP: Od 6 klasy...czyli momentu gdy niechcący zgubiłam się na yt i wyszukałam yaoi... Teraz nawet egzorcysta nie pomoże.

5. Jeśli miałabyś taką możliwość do jakiego anime byś się przeniosła?

ODP: Momento....kminie..
Btoom....Nie bo bezludna wyspa...
KNB... Nie bo ruchu za dużo
Mirai Nikki.... lol NIE ;-;
Najpewniej do Durarara :3 

6. Jaką pogodę najbardziej lubisz?

ODP: Jak pada i JEST CIEMNO JAK W DUPIE U MURZYNA.... I niech jeszcze chłodno będzie.... i git... Słońce przeszkadza w pisaniu... GRRR

7. Lubisz kabarety?

ODP: Aż mi się ten z Cezarym Pazurą przypomniał na zakupach z teściową był i miał papier toaletowy kupić xD 
O kabarety mnie nie pytaj bo to wiadomo xD

8. Dlaczego piszesz?

ODP: Bo muszę się wyładować i satysfakcjonuje mnie zrobienie czegoś, z czego potem mogę być dumna i powiedzieć sobie: "Dobra robota ziomeczku ;-;"

9. Ulubiony film?

ODP: Podałabym tytanica jak 80% populacji, ale nie będę kłamczuszyć... Władca pierścieni 4EVER 

10. Najlepsze i najgorsze anime jakie obejrzałaś?\

ODP: Najlepsze (i tak dam 3) 
1. Fate
2. Kaichou wa Maid-sama 
3. Zankyou no terror 
..... no i w sumie Gangsta też xD
NAJGORSZE 
1.Brother Conflicts
2.Uta no prince sama której nie przebolałam...

11. Ulubiony gatunek filmowy/

ODP: Akcja i dobra gangsterka.

No i git, to chyba wszystko :D 
Mam nadzieje, że był choć odrobinę zwięźle i na temat xD *I TAK NIE BYŁO* 
Akatsu nominuje cię, ale dla oszczędności odpowiesz na te same pytanka ^^ 
I to by było na tyle ;-; 


2 komentarze:

  1. No oki xDDDD
    1. Mąż jest ważny xD szkoda że masz ich kilku, ale to szczegół.
    2. Kto by się spodziewał? xD No ja jestem pod wrażeniem. Normalnie zaskoczyłaś mnie.
    3. Przezroczysty też dobry xD
    4. ;-; tak yt mi także zepsuł życie xD ale i tak zwalam wszystko na ciebie. TO TWOJA WINA!
    5. Niech cię tylko Izaya do samobójstwa nie namówi bo nie ciekawie będzie xD więcej się nie wypowiem bo z Durarara 2 odcinki obejrzałam.
    6. xD dobra, to wiedziałam
    7. Boniu xD pamiętam... ile on tam gadał bez przerwy? 40 minut? Godzinę? xD no nie ważne i tak było zajebiaszcze
    8. Ziomeczku, gdybyś ty jeszcze tak bardzo leniwa nie była xD hihi... no dobra.. ostatnio się do roboty wzięłaś... przyznać ci trzeba... xD ale i tak się lubie nabijać z twojego lenistwa...
    9. xD noo... zastanawiałam się co dasz.. i dlatego jak ostatnio oglądałam "Postaw na Milion" i było do wybrania zagadnienie "Tolkien" to jakbyśmy grały to od razu byśmy to brały... xD a jakbyś nie wiedziała to bym ci chyba coś zrobiła.
    10. Fate Zero... tak xD bardzo mi się podoba Król Artur... Aleksander Wielki kradnący książki także spoczko xD no bo jak inaczej... Pan Strzelec też mnie urzekł... a pana mordercy biednych dzieci nie lubię (czarnoksiężnik to był? nie wiem.. nie ważne ;-;)... i pan co tą dziewczynkę uratował i robaki w jego ciele zamieszkały to... on się na śmierć prosi... a i jeszcze pan co ukradł przesyłke dla nauczyciela i potknął się na prostej drodze xDDD beka miesiąca.
    Odnośnie Uta no Prince sama xD nie polecam... masakra...
    11. Tak tak... cała ty xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ło ja pierdziu jaka lektura xDDD
      1.Bo ja lubię dzielić się swoją miłością...
      2.Wiem....xD
      3.Bo przezroczysty do wszystkiego pasuje
      4.No przepraszam...ale teraz jakie ciekawe te twoje życie! XD
      5.Ja będę z Schizusiem bić biednych denerwujących przechodniów i społeczeństwo...Oboje nerwowi jak cholera...
      6.No bo często jęczę o to.
      7.GODZINA! XDDD GÓRY PAPIERU TOAALETOWEEEGO... Do tej pory nie moge normalnie na tesco patrzeć...
      8.;-; ....ech....jak wszyscy ;-;
      9.xDDD HEHEHE
      10.TAK XD TEŻ BĘDĘ NAUCZYCIELOM PRZESYŁKI KRAŚĆ...a nóż będę o Gralla walczyć XD
      11.wiem.....ale anime o pokojówkach trochę mi to zszargało ;-; CIUL BO FAJNE BYŁO

      Usuń