czwartek, 5 marca 2015

18 słówek. AkashixKuroko


Ogólnie co tam zmajstrowałam i co to w ogóle jest....

Po pierwsze powiem, że sam pomysł wzięłam od pewnego bloga yaoi, właśnie z KNB.
Cała seria spodobała mi się tak bardzo, że stwierdziłam iż wypróbuje ją u siebie, a nóż widelec jakoś to wyjdzie.
Będą to krótkie miniaturki, zawierające w sobie wyznaczony wcześniej przeze mnie pairing i 18 słówek które podacie w komentarzach, jakie ma zawierać dana miniaturka. 
Im głupsze, tym śmieszniejsza...
Jako przykład wrzucam pierwszą miniaturkę, przepełniona gromem wziętych z dupy słówek *czytaj: od osoby polecającej pairing Akakuro* 
Nie no serio... Kuzynka dała mi tu trudne zagadnienia, no nie ma co xD 

Słówka: Sala, wełna, nożyczki, UFO, Titanic, biedronka, Midorima, ściana, noc, kot, dupa, jednorożce, piłka, łóżko, wazelina, Kwiatkowski, wena, gwałt.  


-Akashi?
Cisza
-Akashi-kun?
Grobowa cisza.
-Akashi-kun! Kwiatkowski po prawo!
-Gdzie?!- Kapitan Rakuzan zamachnął odruchowo lśniącymi nożyczkami, które z impetem ruszyły w kierunku ściany, o mały włos nie skracając Kuroko o kilka niebieskich kosmyków.- Gdzie go masz?
-Mówiłem ci od jakiegoś czasu, że jutro na Polsacie leci Tytanic… Tak bardzo go lubisz, widziałem jak płaczesz. Ale ty jak ta babka z Kiepskich głuchy jesteś.- Kuroko naburmuszył się, lecz jak zwykle nie było tego widać.
-Wiesz, dlaczego tak bardzo lubię ten film?- Zerknął z ukosa w niebieskie tęczówki, które w tym momencie rozchyliły się niczym emeryt widzący na swoim podwórku różowe UFO
-Bo mój kot lubił ten film…- Czerwone oczy skierowały się ku podłodze. Akashi najpewniej był czymś bardzo zasmucony.- Ale Lucyfer, bo tak go nazwałem, dostał niechcący szklanką herbaty po głowię i miał wstrząs mózgu...
Zawodnik widmo przysłuchiwał się temu wszystkiemu ze współczuciem. Wiedział, że niektóre widoki nie były niczym dobrym. Pewnej nocy, gdy miał zamiar wyjść z Sali gimnastycznej, widział jak Aomine powoli dobierał się do Kise, kończąc tym, że obaj uprawiali dzikie seksy, nawet go nie zauważając.
-Akashi-kun? W dupę boli?- Przemyślenia na temat pedalstwa tak ogarnęły umysł Kuroko, że przez moment zapomniał o nieszczęśliwej śmierci zwierzaka i rozmarzonego niczym yaoistka na forum +18, Akashiego.
-Wolałem, jak myślałeś o jednorożcach
-Myślę tylko o twoim jednorożcu...- Kuroko westchnął przeciągle, opuszczając minę standardowego poker face’a.
-Ja za to myślę o tych nowych nożach w Biedronce.- Wbił spojrzenie na obiekt w gazetce promocyjnej. Kuroko poczuł jak jego erekcja robi krok wstecz, spławiona przez fana produktów promocyjnych.
-Ale ja chce poczuć gwałt…- Tetsuya westchnął załamując ręce.
-A ja tą nową wełnę w promocji. Tetsuya ja nie mam weny, poproś może Midorime.
-Wypije ci cole..
-Rób, co chcesz.
-Przebije ci piłkę…
-Nie szantażuj mnie.
-Rozkażę Kise-kun i Aomine-kun pieprzyć się na twoim łóżku.
-Ech…Przynieś tą wazelinę

9 komentarzy:

  1. xD uśmiałam się doszczętnie! Leżę na podłodze.
    I te pomysły Kuroko xD
    Brawo! Mistrzostwo!
    Napisałabyś coś takiego z Kagakuro?
    Pozdrawiam, Shadow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, zrobię go w następnej części :D

      Usuń
    2. Naprawdę? Dziękuję! Jesteś kochana.
      Teraz będę z niecierpliwością czekała na mój ukochany pairing.
      Z wdzięczności mam aż wenę aby coś specjalnie dla ciebie napisać xD
      Co ty na to?

      Usuń
    3. Heh, dlaczego by nie? :3
      Okeeeey *-*

      Usuń
    4. Jakiś konkretny pairing?
      ps. Najlepiej z KNB

      Usuń
    5. heh, może by tak Midotaka :3

      Usuń
  2. Nominowałam cię do LBA! <3
    Reszta w nowej notce na blogu :3

    OdpowiedzUsuń